Jak zrobić aby praktyka asan była bardziej płynna i bez zbędnych napięć?
Na pewno pomoże aktywacja mięśni głębokich, ale jak napiąć brzuch bez spinania pleców?
Kilka prostych wskazówek pomoże zmienić Twoja praktykę i uwolnić dolne plecy od napięcia.
A po co uddiyana bandha? Jej sutkiem ubocznym jest rozluźnienie pleców 😉
Uddiyana jest techniką służąca podniesieniu energii w ciele, a fizycznie pomaga uwolnić brzuch od napięć, poprawia ukrwienie narządów w jamie brzusznej, usprawnia przemianę materii, a po za tym robi wrażenie na innych 😉

Na warsztacie:
– będzie uważna praktyka często wykonywanych asan pozwalająca zaobserwować zbędne napięcia w ciele i świadomie je odpuszczać,
– wykonasz prosty automasaż brzucha,
– dowiesz się, gdzie szukać i jak aktywować mięśnie głębokie,
– poznasz ćwiczenia, które pomogą je wzmocnić,
– będzie izolacja klatki piersiowej od brzucha,
– nauka uddiyana bandchy rozumianej jako zassania brzuch na bezdechu a także rozumianej jako subtelne napięcie dołu brzucha.

UWAGA!!!
Na warsztat przyjdź na czczo lub po lekkim śniadaniu. Uddiyana bandhę powinno wykonywać się z pustym żołądkiem. Uddiyana będzie wprowadzona przed przerwą czyli około 1,5 godziny od rozpoczęcia warsztatów, weź to pod uwagę.

KIEDY:
05 listopad
godz.

MIEJSCE:
Mandala Yoga Studio
Bełchatów, Ul. L i M Kaczyńskich 10

CENA:
zł płatne przelewem na konto Mandala Yoga.UWAGA:
Liczba miejsc ograniczona. Warunkiem rezerwacji miejsca jest wpłata całej kwoty na konto Mandala Yoga:54 1050 1937 1000 0097 3364 5999
(w tytule przelewu prosimy wpisać „warsztaty z Patrycją + imię i nazwisko”).Organizator zastrzega sobie również możliwość odwołania wydarzenia w przypadku, jeżeli nie uzbiera się minimalna grupa chętnych osób. W tym przypadku, wpłacone pieniądze zostaną zwrócone.

ZAPISY I INFORMACJE:
Tel: 504 228 555 (Marta) lub mailowo studio@mandalayoga.pl