Mięśnie dna miednicy podtrzymują i stabilizują narządy wewnętrzne, które znajdują się w miednicy.
Mięśnie dna miednicy wraz z mięśniami głębokimi brzucha stabilizują miednicę oraz odcinek lędźwiowy kręgosłupa. Mają także znaczenie podczas oddychania, ponieważ wspomagają ruchy oddechowe. Mula bandha to jogowa technika, obecnie kojarzona z aktywacją dna miednicy, natomiast w hatha jodze jest związana z przepływem energii w ciele.Na warsztacie:
* dowiesz się jak aktywować mięśnie dna miednicy oraz głębokie brzucha
* poznasz ćwiczenia, które pomogą je wzmocnić
* dowiesz się czym jest i jak wykonać mulabandhę
* również będzie o oddychaniu m.in.: obserwacja ruchów oddechowych, ćwiczenia wspomagające te ruchy oraz zwrócenie uwagi na pracę mięśni głębokich w trakcie oddychania
* poznasz bardzo prosty automasaż brzucha oraz bardzo jogiczną technikę – kapalabhati, w której mięśnie głębokie są nie bez znaczenia
* będzie uważna obserwacja siebie w trakcie praktyki asan i poczujesz nową jakość praktyki
* dowiesz się również jakie pozycje ułatwiają rozluźnienie mięśni dna miednicy i brzucha, bo nie chodzi o to, aby utrzymywać te mięśnie w permanentnym napięciu, ale o to, aby nauczyć się ich używać 🙂
W połowie warsztatu planujemy przerwę, można wziąć ze sobą lekkie śniadanko 🙂 na miejscu mamy herbatkę.

DATA:
12 marca 2022 (sobota)
godz. 10.00 – 14.00

MIEJSCE:
Mandala Yoga Studio
Bełchatów, Ul. L i M Kaczyńskich 10

CENA:
160 zł płatne przelewem na konto Mandala Yoga.UWAGA:
Liczba miejsc ograniczona. Warunkiem rezerwacji miejsca jest wpłata całej kwoty na konto Mandala Yoga:54 1050 1937 1000 0097 3364 5999
(w tytule przelewu prosimy wpisać „warsztaty z Patrycją + imię i nazwisko”).Organizator zastrzega sobie również możliwość odwołania wydarzenia w przypadku, jeżeli nie uzbiera się minimalna grupa chętnych osób. W tym przypadku, wpłacone pieniądze zostaną zwrócone.

ZAPISY I INFORMACJE:
Tel: 504 228 555 (Marta) lub mailowo studio@mandalayoga.pl