Asany najczęściej kojarzą się z rozciąganiem, elastycznością, zwiększaniem zakresów ruchomości stawów i rozluźnianiem. Aby zachować równowagę między siłą a elastycznością warto odpowiednio dobrać asany, zmienić sposób ich wykonywania, dodać ćwiczenia wzmacniające oraz świadomie aktywować mięśnie głębokie 🙂 Odpowiednie uruchomienie mięśni brzucha pozwala wydobyć moc oraz zabezpieczyć dolne plecy i uwolnić je od zbędnych napięć.

Na warsztacie:

  • wykonasz prosty automasaż brzucha,
  • dowiesz się, gdzie szukać i jak aktywować mięśnie głębokie brzucha i dna miednicy w praktyce,
  • dowiesz się, jak zmodyfikować niektóre asany, aby uzyskać efekt wzmacniania,
  • będą często wykonywane pozycje min.: chaturanga dandasana oraz proste balanse na rękach,
  • będzie zwrócenie uwagi na pracę pośladków, które często są zaniedbywane w praktyce asan,
  • zrozumiesz mayurasanę, która jest pozycją mocy. Przygotujesz się do jej wykonania i będziesz próbować chwycić ten wyjątkowy balans 🙂
  • poznasz bardzo jogową technikę – kapalabhati, w której mięśnie głębokie są nie bez znaczenia,
  • dowiesz się również jakie pozycje ułatwiają rozluźnienie mięśni dna miednicy i brzucha, bo nie chodzi o to, aby utrzymywać te mięśnie w permanentnym napięciu, ale o to, aby nauczyć się ich używać 🙂

KIEDY:
20 listopad (niedziela)
11:00 – 15:00

GDZIE:
Gdańsk, ul. Floriańska 3, Klub Aktywnego Mieszkańca

CENA:
180 zł

ZAPISY:
przez stronkę ROCK YOGA (w zakładce warsztaty)